söndag 15 mars 2009

Efterlysning

Var är våren? Var kom all denna snö ifrån? Jag tycker om snö i norrland men inte i Stockholm, här betyder det alltid att det kommer bli ett himla slaskande i flera dagar och det klarar jag mig utan. Nu vill jag ha sol, vår och värme.

Nästa helg blir det en välförtjänt semester weekend hos mamma och pappa, då ska det få ta hand om mig. Sen bär det av till västkusten första helgen i april, äntligen. Känns som att det är mycket resor inplanerat närmsta tiden.

1,5 h kvar av denna jobbhelg sen blir det träning och vila. Behövs nu när man ska gå in i en tentaperiod.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag orkade inte hålla ut längre. Grupptrycket var för starkt ha ha =) Ja du, bröllopsplaneringen går sakta men säkert framåt. Har varit och kollat på ringar både idag och igår. Men har ännu inte hittat den perfekta ringen. Hur går det i skolan? Trivs du med att läsa juridik? Kram kram

Anonym sa...

våren är här... det är helt underbart väder här..;)

Anonym sa...

Här i Kalix har vi då vår :) Solen skiner, snön smälter och tempen stiger. Värme :) Hoppas att det håller i sig tills du kommer upp! Hoppas allt är bra med dig, du verkar ju ha fullt upp iallafal! :) Kram

LJ sa...

efterlysning efter ett inlägg..