onsdag 8 juli 2009

Snart långhelg

Precis vad jag behöver, lite ledigt. Har vart alldeles för nere de senaste dagarna, inte alls känt mig i form eller på humör.

Idag var första dagen denna vecka som jag tog mig för något efter jobbet. Åkte in till stan och lämnade in mitt modem och sen blev det träning, första BP-passet på 2 veckor. Passande nog hade jag glömt att ta med en sporttop, fick köra passet au naturell. Ber om ursäkt till alla närvarande stackare som fick beskåda spektaklet.

Antagligen kommer detta att generera träningsvärk, ska dock försöka lindra lite med Corepuls imorgon fm. Att jag bara vägrar inse att min kropp behöver träning för att må bra förvånar mig.

På jobbet flyter allt på, lite för rutinmässigt nästan. Känner mig helt ärligt lite less, ibland skulle jag vilja hitta ett nytt jobb men sen kommer jag ihåg fördelarna med närheten hem och min underbara kollegor!

Ser fram emot en ledig helg. Hoppas på att det blir en liten vinfest också, någon?

Inga kommentarer: